Rood, wit, blauw – Welke schoenen zal Maxima met Koningsdag dragen?

Stoer, sportief of sophisticated

19 MAART 2015
We moeten nog een beetje wennen aan de term Koningsdag maar het feest is er niet minder leuk om. En Maxima weet ons ieder jaar weer te verrassen met haar outfit. Of ze nou voor sportief, stoer of elegant gaat, wij hebben alvast een selectie bijpassende schoenen gemaakt. Stoere Rebootz laarzen gemaakt van oude motorpakken, sportieve Xsensible Stretchwalkers of s.Oliver Shoes voor bij een zomerse jurkje. Leve de Koningin!

Rebootz
Laarzen gemaakt van oude motorpakken. Leer dat het asfalt van dichtbij heeft gezien. Mocht Maxima voor een spannende en uitdagende look gaan dan zijn deze Rebootz laarzen een goede match. Ontworpen door de Nederlandse designer Annemarie van Zuilen, dus 100% NL. Je kunt zelf een oud motorpak aanleveren of voor een bestaand design kiezen. Prijs per paar vanaf ongeveer 900 euro. Kijk voor meer informatie op www.rebootz.nl.

Xsensible Stretchwalker
Comfortabele schoenen zijn geen hele overbodige luxe als je op Koningsdag acte de presence moet geven. Deze sportieve en elegante Stretchwalker van Xsensible zorgt voor een natuurlijke lichaamshouding dankzij een blokje op de zool, gebaseerd op een Japanse techniek. De Xsensible Stretchwalker is bovendien gemaakt van stretchleer, dus dat scheelt ´s avonds weer een voetmassage. De Xsensible Stretchwalker is verkrijgbaar in 12 kleuren en heeft een adviesprijs van 159,95 euro, kijk voor meer informatie op www.xsensible.com.

s.Oliver Shoes
Een hoge wedge voor overdag, en voor ´s avonds een heerlijke loafer. s.Oliver Shoes begrijpt wat vrouwenvoeten nodig hebben. De blauwe wedges met een zool van bast hebben een adviesprijs van 59,95 euro en daarom kan er best nog een extra paar schoenen vanaf voor na het officiële gedeelte. Deze lichte loafers van grijs-wit suède zitten heerlijk na een druk Koningsdagje en zien er nog elegant uit ook. Ze hebben een adviesprijs van 59,95. Deze modellen van s.Oliver Shoes zijn te koop via www.soliver.nl