Winter Wedding Material

Fashion accessories 2014/2015

02 DECEMBER 2014
Rood is de kleur van de liefde maar een witte bruidsjurk maakt van ieder huwelijk een sprookje waarin je mag geloven. Kies accessoires die je persoonlijkheid onderstrepen en, toch handig, die je ook na de grote dag nog kunt gebruiken. Zoals deze stoere armband van Gina Nina, het romantische horloge van Elite Models en de multifunctionele schoen van s.Oliver Shoes. En voor wie de jurk al voldoende is, dit lieve kommetje mag de bruid iedere dag kussen.

Gina Nina
De handgemaakte Gina Nina armbanden geven je iedere dag het Dolce Vita gevoel. De basis is Italiaans designerleer met daarop een mix van glaskralen, halfedelstenen, zijde, kant en altijd een hartje van leer, € 39,95.

Label32
Lief, grappig, grumpy; het servies van Label32 kent vele gezichten. Dit kommetje maakt de wittebroodsweken extra liefdevol. Schaaltje 'kissing' € 15,00.

Elite Models Fashion Watches collectie SS2015
Tijd om de vlinders in je buik gewoon te laten zien! Dit horloge Elite Models Fashion Watches is ook in andere kleuren en combinaties verkrijgbaar voor € 79,95.

s.Oliver Shoes collectie SS15
Ook al heb je de jurk nog niet gekozen, deze elegante pump van s.Oliver Shoes past er zeker bij. Vrouwelijk van vorm en verfijnd qua kleur. s.Oliver pump 22408-24, € 79,95.