Sint cadeautjes voor glamour mama’s

Minder stress, meer glamour!

29 SEPTEMBER 2014, WIJCHEN
Een beetje glitter en glamour geven net wat extra's aan je drukke leven. Die mooie tas, chique sieraden en super een voudige fitness tools; 3 cadeaus voor 'model' moeders.

De tassen van Glambag.nl zijn glamorous, betaalbaar en origineel. Zoals deze roze XL clutch, gemaakt van duikpakkenstof. Alle tassen op Glambag.nl zijn vernoemd naar cocktails, dit opvallende exemplaar is vernoemd naar de Hurricane. Adviesprijs €49,95. www.glambag.nl(webshop open vanaf 5 oktober)

Sieradenontwerpster Jozemiek goes New York. Voor haar nieuwe collectie armbanden was haar lievelingsstad New York de inspiratie. Deze roze TriBeCa armband is vernoemd naar de beroemde hippe buurt met vrolijke kleuren. Adviesprijs €39,95.www.jozemiek.com

Voor model moeders; een horloge van Elite Models. Elite Models ontwierp een collectie fashion watches die toont waarom haar modellen wereldwijd zo succesvol zijn; Verfijnd, origineel, professioneel en altijd op tijd. De Elite Models Fashion Watches zijn verkrijgbaar vanaf €49,00, dit model heeft een adviesprijs van €199,00. www.elite-horloges.nl

Met wat eenvoudige balans oefeningen op dit Kettler Balance Board is je moeder binnen no-time relaxed én in vorm. Je traint zowel je concentratievermogen als bijna alle spiergroepen dankzij het 3D effect. Adviesprijs € 34,95.www.kettler.nl