De leukste sint cadeautjes voor hippe papa’s

29 SEPTEMBER 2014, WIJCHEN
Is je vader lief geweest dit jaar? Dan ben je met een cadeautje kiezen zo klaar. 3 hippe en originele cadeaus voor mannen die (bijna) alles al hebben.

Als papa muziek van vroeger draait kan hij het maar beter cool doen, zoals met deze Retro Radio van Philips.De Philips Original Radio (ORT7500) is een herinterpretatie van de klassieke Philetta-radio uit 1955. Gelukkig heeft hij ook Bluetooth functionaliteit en kun je er FM en digitale radio mee luisteren. Adviesprijs € 229,99. www.philips.nl

Zeg maar tegen je vader dat het tijd is voor een Maserati. Letterlijk en figuurlijk. Ter ere van het 100-jarige bestaan van dit Italiaanse automerk is er een stijlvolle horlogelijn geïntroduceerd. Dus voor vanaf €99,00 heeft hij een echte Maserati, dit model heeft een adviesprijs van € 298,00. Bofkont. www.maserati-horloges.nl

Het geven van deze Indiase Rakhi wikkelarmband van JOZEMIEK betekent dat jij je vader gezondheid, liefde en kracht toewenst. En het staat best stoer natuurlijk. Adviesprijs € 8,95. www.jozemiek.com