‘Blitse’ Vaderdag cadeaus tot € 50

Voor vaders die altijd jong willen blijven

19 MEI 2014, WIJCHEN
Hij (kijkt) sport, gaat op de fiets naar het werk en hij doet zijn best op FaceBook. Dat verdient een cadeau deze Vaderdag: Een Italiaans horloge waarmee hij de blits kan maken, een fietstas waar je zelf ook mee weg durft of een sportief hoesje voor zijn smartphone. En dat onder de 50 euro.

´Blits´ Italiaans horloge
Deze BIG horloges van IO?ION! trekken misschien wat meer de aandacht maar daar is op zich niks mis mee. De IO?ION! BIG heeft een Citizen Miyota uurwerk en is gemaakt van comfortabel en hyperallergeen siliconen rubber met het 'wellness' mineraal toermalijn. De IO?ION! heeft een consumentenadviesprijs van 29 euro, een losse horlogeband is 8 euro. www.italcompany-ioion.nl

Nieuwe look voor de fiets
Fietsen is gezond en met een retro model fiets ook nog eens hip. Deze New Looxs fietstas kan dus mooi achterop naar het werk of naar de winkel.Dankzij de weersbestendige materialen is hij bestand tegen een regenbuitje, en hopelijk je vader ook. Want we zijn niet van suiker. De Postino Office heeft een verkoopadviesprijs van € 48,95. Kijk voor meer informatie en dealers op www.newlooxs.nl

Stoer doen met je smartphoneKlinkt als iets voor pubers, maar de smartphone is een hobby op zich voor veel mannen. Wil je dan echt stoer voor de dag komen dan zijn deze adidas Originals cases helemaal cool. De adidas Orginal smartphone cases zijn verkrijgbaar vanaf € 19,95. Kijk op de smartphonehoesjes-shop.com voor meer informatie en prijzen.