Zo sturen wij een herinnering

want er moet wel brood op de plank komen

02 DECEMBER 2013, WIJCHEN
Ondernemen is leuk, uitdagend en dynamisch maar het gaat er uiteindelijk wel om dat er brood op de plank komt. PR bureau PR Matters herinnert haar klanten daar letterlijk en figuurlijk aan door herinneringen te sturen met een foto van een boterham op een houten plank. Net iets effectiever dan een standaard herinnering, en toch sympathiek.

De debiteuren die werkelijk binnen 14 dagen betalen zijn op één hand te tellen, waardoor ondernemers hun eigen crediteuren ook later kunnen betalen. Een vicieuze cirkel. Het idee van PR bureau PR Matters was om ervoor te zorgen dat erover de herinnering gesproken werd met als uiteindelijke doel een snellere betaling. Precieze cijfers zijn er niet, maar de afgelopen maanden is wel gebleken dat er sneller postitieve reacties kwamen op de herinnering waardoor de betaling ook eerder plaatsvond.

PR Matters
'Zorg dat er over je gesproken wordt' is de boodschap van PR Matters. Een sterk medianetwerk, krachtige teksten en creatieve strategieën typeren de werkwijze van dit PR bureau. Dat lijkt misschien wat onbescheiden, maar wel waar. PR Matters werkt voor uiteenlopende accounts in het lifestyle segment, variërend van Philips Lifestyle Entertainment en EkoPlaza tot Kettler en Telecom Lifestyle Fashion.