5 Sint & Kerstcadeaus voor ijdeltuiten

25 OKTOBER 2016
Cadeautje hier, cadeautje daar: maak het jezelf gemakkelijk dit jaar. Of het nu is namens de Kerstman of de Sint, je weet zeker dat je hieronder een cadeau voor je favoriete ijdeltuit vindt. Van 15 euro tot iets van een hoger budget, deze cadeaus vindt iedere ijdeltuit supervet.

BEAUTY DOEBOEK – Ontwerp en creëer je eigen look met het Beauty Doeboek
Het Beauty Doeboek maakt van iedere vrouw een trendsettende make-up artist. Het boek stimuleert je om op een eigenzinnige manier een eigen beautystyle te bedenken en uit te werken. Onderwerpen zijn haren, sieraden, nagels, make-up, maar ook inspirerende internationale thema’s. Er is veel ruimte om tekeningen af te maken, zelf te ontwerpen, te kleuren en te creëren. Daarnaast geeft het boek praktische beautytips die je leren hoe je de perfecte smokey eyes maakt of je nagels manicuurt. Het Beauty Doeboek is onder andere te koop via bruna.nl en bol.com, adviesprijs € 14,95. http://moodsbeauty.nl/beauty-doeboek/

NEW LOOXS - Want je gaat toch ook niet met een suffe tas in de auto?
Deze fietstassen van het Nederlandse label New Looxs begrijpen dat fietsen praktisch is maar dat je ook stijlvol van A naar B wil komen. De lederen New Looxs Orlando schoudertas is verkrijgbaar in cognac en donkerbruin en heeft een gepolsterd insteekvak voor een notebook en een hoes voor de tablet. De Tosca Ella in romantische retro stijl is verkrijgbaar in rood, blauw en zwart en is naast handtas ook een fietstas met handige vakken. De haken waarmee je de tas vastmaakt zijn afdekbaar bij beide tassen. De New Looxs Orlando (€209,95) en de Tosca Ella (€41,95) zijn te koop bij fietsspeciaalzaken door heel Nederland. www.newlooxs.nl

FIEN PURA BELLEZZA - Oorbellen voor elegante carrière tijgers
Dit Nederlands sieradenmerk verovert op dit moment Europa en is gelukkig al te koop bij de beste modezaken in ons eigen land. De oorbellen van FIEN Pura Bellezza hebben namelijk een exclusieve uitstraling, zijn licht maar sterk en toch betaalbaar. De Elemento oorbel met poema schakels van buffelhoorn en gouden creool maakt je hals extra elegant en zorgen voor een extra verleidelijke oogopslag. FIEN Elemento oorbel € 79,95. www.fien-pb.nl

SHAGWEAR - Voor wie geld uitgeven een hobby is