Decadent badderen: Zeeuwse oesterkaars met goddelijk badzout

(Alleen de champagne moet je zelf inschenken)

06 SEPTEMBER 2016
Na een dag lang werken, voor een avondje uit of gewoon omdat het even kan: in bad gaan is één van de meest eenvoudige manieren om te ontspannen. Geef jezelf de VIP-treatment met deze oorspronkelijk Zeeuwse Oesterkaars en luxe badzout geïnspireerd door de zee. Is de kaars op dan vul je de oester even bij met de refill pareltjes.

Er is keuze uit twee varianten badzout, Bath Crystal Ocean en Bath Crystal Sea Breeze, in combinaties met één of meerdere oesters. De Zeeuwse Oesters worden op ambachtelijke wijze vervaardigd en na reiniging gevuld met zuivere paraffine. De sets worden geleverd in de originele Zeeuwse oesterdoosjes.

Verkoopinformatie
De kleine set zoals op de afbeelding is € 11,50 en bestaat uit 1 Oesterkaars met een flesje Bath Crystal Ocean of Bath Crystal Sea Breeze.

Een grote set bestaat uit 2 Oesterkaarsen, een zakje Refill Pearls, 3 lontjes en een flesjes Bath Chrystal Ocean of Bath Crystal Sea Breeze en is € 17,50

De kaarsen zijn ook apart te koop vanaf € 9,95 per Oestermandje met 2-3 Ambachtelijke Oyster Candles.

Voor verkoopadressen ga naar www.TenClifestyle.nl of mail naar info@TenClifestyle.