FIEN Pura bellezza oorbellen winter 16/17 – Who needs make-up?

La bellezza delle cose esiste nella mente di chi le osserva - De schoonheid der dingen bestaat in de ziel die ze aanschouwt

30 AUGUSTUS 2016
Sensuele stoerheid en zelfbewuste elegantie: het Nederlandse sieradenlabel FIEN Pura bellezza liet zich voor deze nieuwe collectie oorbellen inspireren door de Italiaanse vrouw van nu. De ontwerpen moeten stralend en groots zijn maar altijd ondergeschikt aan de pure schoonheid van de vrouw die het draagt. Het resultaat is een gevarieerde collectie oorbellen die de uitstraling van je ogen, hals en jukbeenderen accentueert. Who needs make-up?

De oorbellen van FIEN Pura bellezza variëren in prijs van € 49,95 tot € 149,95 en zijn in Nederland, België & Luxemburg te koop bij (fashion)winkels en trend juweliers. De nieuwe collectie is in september online te koop bij enkele webshops (zoals Imitch, Jewelz & More en Watch Me) en http://www.fien-pb.nl/e-shop/.

Productomschrijvingen 1 t/m 7
  1. De Milano Blue Saffire met oorsteker (gold plating, sterling silver 925) is robuust van vorm maar verfijnd van uitstraling. FIEN Milano oorbel half edelsteen € 99,95.
  2. Urban chique en tegelijkertijd waanzinnig stoer: deze Elemento druppel oorbel van buffelhoorn heeft een lacquer gouden binnenzijde en een groot gouden creool (stainless steel, 18 ct plating). FIEN Elemento zwarte buffelhoorn € 95,-.
  3. Warm, rijk en verleidelijk. Deze verfijnde legergroene lacquer oorsteker heeft een knop van buffelhoorn en accentueert subtiel de kleur van je ogen. FIEN Laca € 69,95.
  4. De organic rainbow oorsteker met maansteentjes is natuurlijk van vorm en geeft je gezicht een zachte maar zelfbewuste glans. FIEN Organic Rainbow € 139,95 (18 ct).
  5. Deze oorbel van mat (en duurzaam) buffelhoorn laat iedere gezichtsvorm beter uitkomen dankzij de natuurlijke warme kleur en chique uitstraling. Het gouden creool is van stainless steel en heeft een 18ct plating. FIEN Elemento oorbel € 69,95. Buffalo brede open armband met één kleine zirconia € 49,95.
  6. Deze warmrode lacquer Elemento oorbel maakt lippenstift overbodig en zorgt voor een instant verleidelijke gloed op je gezicht. Het fijne gouden creool (stainless steel, 18ct plating) geeft een chique finishing touch. FIEN Elemento oorbel € 69,95.
    Ketting met gehamerd rond element, 18 ct gouden plating, adjustable size € 109,95.
  7. Schakel over naar een safari look. De Elemento oorbel met poema schakels van buffelhoorn en gouden creool maakt je hals extra elegant en zorgen voor een extra verleidelijke oogopslag. FIEN Elemento oorbel € 79,95. Poema armbanden set van drie € 49,95.

www.fien.company

Noot voor de redactie
Voor meer informatie, beeldmateriaal en samples van FIEN Pura bellezza neem contact op met Barbara Willems van PR Matters via barbara@prmatters.nl of bel 06 – 4480 2699.

Voor vragen over verkoop mail naar sales@fien-pb.nl of info@fien-pb.nl.