Zeeblauw, ik hou van jou

In de tuin, op de camping en het strand

16 JUNI 2016, WIJCHEN
Olielamp met een stekker, Australische slippers voor op wereldreis, vederlichte terrasstoel, sneakers voor meer balans en mini jurk voor grotere maten

Guillouard Luciole 15 zet kamperen in een ander licht

Met deze klassieke olielamp-met-stekker van Guillouard geef je iedere avond een ouderwets gezellig tintje. De Guillouard olielampen worden al sinds 1911 in Frankrijk gemaakt en staan bekend om hun authentieke vorm en stevige kwaliteit. Op bijna ambachtelijke wijze ontwerpt en produceert Guillouard veilige en elegante olielampen voor kampeerders wereldwijd. De Luciole 15 is een nieuwe variant en werkt op elektriciteit (230V) en is verkrijgbaar in verschillende retro kleuren zoals lichtblauw, felrood, zonnig geel, fris roze en stoer RVS. Guillouard maakt het buitenleven gezelliger, mooier en praktischer. De elektrische lampen van Guillouard zijn in heel Nederland verkrijgbaar in zowel de betere kampeerwinkel als via online shops. Adviesprijs € 69,95. Voor meer informatie kijk op www.catter.nl

Gumbies slippers: ontdek de wereld op de kleurrijke 1.000-milers

Wie ‘wild at heart’ is loopt deze zomer op Gumbies. De kleurrijke Gumbies slipper staat wereldwijd bekend als de ‘1.000-miler’: het Australische merk met zolen van gerecycled rubber staat voor comfort, vrijheid en avontuur. Gumbies oprichter Michel Mauer wilde een coole en comfortabele slipper maken waar je een wereldreis op kan maken. Het resultaat? De ´Islander flip flop´ met een stevige rubberen zool met canvas en een kleurrijke katoenen bekleding. De Gumbies slippers hebben een adviesverkoopprijs van € 29,95. Kijk voor meer informatie op www.gumbies.com of neem voor verkooppunten contact op met Catter in Nederland via www.catter.nl.

Happy! Kettler tuinstoel voor instant vrolijkheid

Praktisch, kleurrijk en comfortabel; de stapelbare ´Happy´ tuinstoelen van Kettler maken van ieder terras een feestje. De stoelen zijn verkrijgbaar in de kleuren limoengroen, koraal roze, turkoois, zand, wit en zwart. Leuk om te mixen of juist te kiezen voor één knallende kleur. Ook goed voor je humeur is dat de stoelen lichtgewicht zijn en weinig onderhoud vragen.De Happy tuinstoelen van Kettler kosten € 79 en zijn verkrijgbaar bij de betere tuin(meubel)winkels. Kijk voor meer informatie en ideeën op www.kettler.nl.

Xsensible Stretchwalker comfortsneaker
Pijn aan je voeten is zo ontzetten 2014. De Xsensible Stretchwalker sneaker won dit jaar ook niet voor niets de Gouden Schoen vakprijs voor deze schoen. Deze sneaker, geïnspireerd door de Japanse Ippon ba-geta sandaal, heeft een blokje onder de zool waardoor je lichaam in haar natuurlijk houding staat. Het gevolg? Minder vermoeide benen en voeten, een beter humeur en een mooiere houding. Deze blauwe versie is verkrijgbaar in de maten 36 tot en met 43 en heeft een adviesprijs van € 159,95 . Dit najaar lanceert het Nederlandse merk ook een collectie samen met schoenenontwerper Jan Jansen. www.xensible.com

Lady Fashion Plus vrouwen met een maatje meer mogen ook meer laten zien

Lady Fashion Plus wil vrouwen met een maatje meer laten zien hoe ze kan stralen door haar vormen te vieren in plaats van te verbergen. Dat doet zij ook weer met deze collectie wikkeljurken die kleurrijk, goed gesneden en supervrouwelijk is. LadyPlusFashion.com oprichter Meriam Boldewijn geeft vrouwen met een maatje meer altijd drie basisregels bij het kiezen van kleding: kies de juiste maat, accentueer rondingen en durf te experimenteren met kleur. Dit maakt het verschil tussen je aankleden en je kleden. Deze jurk geeft een instant zowel zomeravond gevoel. Wikkeljurk Whimsy (blauw): € 109,95. www.Ladyfashionplus.com