Bike Balls fietslicht: edele delen die de show in het verkeer stelen

Want veiligheid op de fiets is een gevoelig onderwerp

13 JUNI 2016, GADGY.COM - VLEUTEN
Fietsers vallen meer op in het verkeer door de lichtgevende Bike Balls in de vorm van testikels aan hun zadel te bevestigen. De Bike Balls zijn voorzien van LED licht en bungelen heen en weer, waardoor ze extra opvallen. De fietslamp is aan en uit te zetten door zachtjes in de Bike Balls te knijpen.

De siliconen Bike Balls zijn voorzien van opvallend rozerood LED licht met vervangbare batterijen. Het Bike Balls fietslicht kan veilig aan het zadel worden bevestigd met 2 sterke banden zodat niemand de gevoelige delen kan stelen. De Bike Balls kunnen echter ook zo worden vastgemaakt dat de fietser ze er na iedere ritje eenvoudig af kan halen en mee kan nemen.

Kickstarter
De Bike Balls zijn ontworpen door een Canadees ontwerp duo dat via het crowdfunding platform Kickstarter het concept op de markt konden brengen. Het Nederlandse Gadgy.com hielp de Canadezen bij de ontwikkeling en brengt het nu op de Nederlandse markt.

Het Bike Balls fietslicht is o.a. te koop bij Bol.com en Gadgethouse.nl en kost € 19,95.