s.Oliver Shoes Women SS 2016

Hoge zolen vangen veel wind

11 FEBRUARI 2016, NIEUWEGEIN
Hoge zolen, platte schoenen en zachte kleuren: de drie trends voor damesschoenen dit voorjaar. De voorjaarscollectie van s.Oliver Shoes laat zien dat we graag stevig in onze schoenen staan maar onze zachtheid niet verliezen. De ‘herenschoen’ voor dames is er in verschillende varianten zoals in slangenprint, pastelkleurig lak en de klassieke gaatjes. Flower power zien we zowel bij de ‘70’s plateauzolen als de stoere enkelboots.

Lichtgrijze veterschoen geïnspireerd door de klassieke herenschoen maar dan met een verhoogde zool voor iets meer vrouwelijkheid. (23623_291) Adviesprijs € 69,95.

Roze lakschoen met veter en witte zool. (23203_548) Adviesprijs € 69,95.

Boho chic! Deze plateauschoen met grote gesp heeft een houten zool en een vrolijk bloemen dessin op zowel de bandjes als op het voetbed. Adviesprijs € 64,95.

Deze veterschoen met extra hoge zool heeft een stoere slangenprint in zacht bruine tinten. 23619_454 Adviesprijs € 69,95.

Lichtgrijze lakschoen met veter en witte zool. 23203_264 Adviesprijs € 69,95.

Stoere flower power enkelboot met romantische bloemen. 25100_951 Adviesprijs € 79,95.

Chique witte instapper met zwarte lakleren sierband. 24604_103 Adviesprijs € 79,95.

Kijk voor meer informatie op www.soliver-shoes.com.