Bond Girl Material

Het sterkste wapen van een Bond Girl...

26 OKTOBER 2015, WIJCHEN
Naast een sterk karakter en een goed stel hersens is een mooi uiterlijk het sterkste wapen dat een Bond Girl in de strijd kan gooien. Killer heels, een collier dat de aandacht trekt en een clutch die nietsvermoedende buitenstaanders laat denken dat er een lippenstift in zit: Bond Girls snappen dat het allemaal om de juiste accessoires gaat.

Killer heels - Deze gouden s.Oliver pump met sexy hak van 9 centimeter heeft 2 enkelbandjes en een zacht voetbed. € 59,00.www.soliver-shoes.com

Sexy collier – Dit collier van DKRS is gemaakt van zoetwater parels, Facet glaskraaltjes en stainless steel onderdelen. De ketting is met veel liefde en vakmanschap gemaakt in Nederland en uiteraard nikkel vrij. Er zijn bijpassende oorbellen en een armband verkrijgbaar. € 189,00.
www.drksonline.com

Power clutches - Alle clutches van Glambag zijn vernoemd naar glamourous cocktails. De Golden Dawn is 33x23 cm groot en heeft een handig polsbandje. Op de voorzijde staat Hello en op de achterzijde Goodbye. De tas is ook in neon geel, oranje, roze en wit verkrijgbaar. De donkergroene Sea Breeze is 30x16 centimeter en heeft een afneembaar hengsel. Beide tassen zijn € 44,95 en te koop via www.glambag.nl