Kerst inspiratie – Goud kan altijd

Kerst 2015

15 SEPTEMBER 2015
Een warm huispak, een sexy galajurk of stoere jeans: Gold Junkies zorgen ongeacht hun Kerst outfit voor elegante goudkleurige sieraden, tassen en schoenen. Drie items die iedere Kerst outfit op een ingetogen manier feestelijk maken.

Royal Earring Large Marsala van DRKS
Deze vederlichte oorbellen van DRKS hebben een ondergrond van Marsala kleurig vilt en zijn rijk bezet met zoetwaterparels, Preciosa kristallen en silverlined glaskraaltjes. De luxe materialen zijn stuk voor stuk op de vilten ondergrond gezet, ouderwets met naald en draad. De (nikkelvrije) oorbellen zijn ongeveer 4 cm lang. De oorbellen zijn in Nederland gemaakt en hebben een verkoopadviesprijs van € 109,00. Kijk voor verkooppunten en de webshop op www.drksonline.com

French Kiss clutch van Glambag
Groot genoeg voor al je ´broodnodige´ spullen, klein genoeg voor bij een avondlook. Deze goudkleurige clutch van het Amerikaanse merk Streetlevel is in Nederland exclusief te koop bij Glambag.nl. De French Kiss clutch heeft een chique goudkleurige draagketting en is gemaakt van soepel vegan leather. Verkoopadviesprijs € 49,95 op www.glambag.nl.

Dansschoentjes van s.Oliver
Deze feestelijke pumps van s.Oliver Shoes met goud en rosé zijn gemaakt om gezien te worden. De dubbele enkelbandjes geven net wat extra houvast maar zijn vooral bedoeld als origineel detail. De adviesprijs is € 59,00. Kijk voor meer informatie op www.soliver-shoes.com.

Noot voor de redactie
Voor samples, hoge resolutiebeeld en meer informatie neem contact op met Barbara Willems van PR Matters via barbara@prmatters.nl / 06 – 4480 2699 of kijk op prmatters.pr.co